Summa sidvisningar

måndag 14 mars 2011

Tusen tack!!


Idag innan jag skulle iväg till djursjukvården kom posten och självklart måste man ta in den innan man går, och idag är jag verkligen glad att jag gjorde det, för skoldagen blev så mycket roligare!!

I brevlådan hittar jag detta!!

Underbaraste Jonathan!!!
På baksidan fanns min adress, kan tänka mig att han har gjort hela postterminalen och alla andra som hanterat paketet jätteglada med det underbara leendet!!



Sen öppnar jag mitt paket och om postterminalen blev glada skulle de ha sett mig!!!
Vilken fina systerson jag har!!
TUSEN TACK!!!!!
Skoldagen blev som sagt underbar, med detta i huvudet!!


Efter djursjukvården så bar det av hem om en snabb runda och sen var det dags för en härlig ridtur, så skönt det är att ha kommit igång med ridningen igen.



5 kommentarer:

  1. Åh vad gulligt och gott :-)

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha... Ja han har nog roat postens personal. Men... vilket A-barn... Inte många i den åldern som kan beställa saker och sen skicka det till sin moster. OM... man nu vill översätta texten så kan det bli "till världens bästa siss". ;0) pok /mosterNette

    SvaraRadera
  3. Vilken toppenpresent, och säkert en dag när man inte har nåt godis hemma och bara är så där jättesugen :o)

    Lidhultarna

    SvaraRadera
  4. Hon Är Världens Bästa Syster! :-)
    / Linda

    SvaraRadera
  5. Du måste väl vara världens bästa moster, eller? Vilken fin överraskning! Han är inte dålig Jonathan, vad han kan! ;0)

    SvaraRadera