Summa sidvisningar

torsdag 10 mars 2011

Fia-Lotta hemma

Äntligen har våran prinsessa kommit hem!!

På vägen mot liz lyckades vi få ett stenskott på rutan, tyvärr inget som går att laga utan det blir att byta ruta:o(

Ser ni den långa sprickan till vänster......:o(

Men sen kom vi fram till vår prinsessa!!

Hemresan gick jäkttebra, inte en antydan till illamående. Prinsessan sov gott i mitt knä hela vägen.
När vi kom hem släppte jag henne i trädgården och vips så hade hon kissat, och precis innan vi åkte bajsade hon, vilket A-barn :o)

När vi kom in blev hon överlycklig vid mötet av 3 beardisar, och känslorna tillbaka var blandade. ska presentera dem!

Charlie tyckte att hon kunde hålla sig till de andra småbarnen tills hon är 1 år gammal, sen lovade han att leka med henne massor. Samma villkor som han gav skruttan.......

Skipper tyckte att ÄNTLIGEN kom min dotter, dig tycker jag om. Ingen fara pussa du på mig, slit av mig pälsen bit mig i benen.....(hans matte är just glad att skruttans förstörelse av hans päls just växt ut).

Skruttan tyckte att hon var ju söt, och nog kan man leka med henne efter att ha frågat sin matte 100 gånger om hon fortfarande var mattes bebis även om det fanns en till bebis i huset nu.
Visserligen tyckte Skruttan hon var lite konstig när hon rotade i hennes päls, men snäll som hon är låg hon stilla med menade blickar mot sin matte....Idag däremot har Skruttan kommit på att hon nog ville ha en flicka till i huset för 1 år sedan minst......Så söta tillsammans!!!

Nu lite bilder!!

Fia-Lotta med pappa skipper!!



Söt som socker



Ute i trädgården!



Sötis


3 kommentarer:

  1. så söta....då har ni huset fullt av fyrfotingar nu!??!?

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att det har gått så bra, och att dom tagit emot henne så fint, tror inte mina kommer att vara lika generösa den dagen det kommer in en ny :o)

    Lidhultarna

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder! Den med far och dotter är klockren! Man blir ju bara LITE valpsugen när man ser henne...!!! Hoppas du fått sova inatt!

    SvaraRadera