Summa sidvisningar

fredag 11 mars 2011

Tågresa m.m

Idag fick Fia-Lotta åka tåg för första gången och gå i koppel för första gången!!

Hon gick en liten bit i koppel precis som om hon inte gjort något annat förut, förutom lite bit i kopplet :o)

Sen gick vi på tåget för en resa på 15 min, Fia-lotta satt i mitt knä och efter en stund somnade hon, helt cool i situationen!!

Lite bilder från dagen!

Fina tjejen med bestämda steg!!!

Nähä, jag ska inte sitta stilla, ska du ha en puss kanske?


Bollen var rolig!!
Denna bollen har jag fått av Pernilla för lääääänge sedan och se den håller än......


En pinne i munnen, den tog jag snabbt ifrån henne då jag vet vilka skador detta kan ge om de skulle snubbla eller springa in i något med pinnen på sne.


Så då bestämde hon sig att fixa färsk pinne istället.....


Full fart!!!


Hon fick en MYCKET uppskattad leksak av "mormor" idag!!


Hon tackar så mycket


Springer runt med den massor!!



Har dessutom sin matte lindad runt lillfingret, så vacker hon är!!!




1 kommentar:

  1. Ser ut som en levnadsglad tjej :o)
    Och det är lika bra att börja socialträna direkt, är man en sån som far omkring mycket så är det lika bra att dom anpassar sig från början.....Det får mina pojkar göra.

    Lidhultarna

    SvaraRadera