Summa sidvisningar

söndag 13 mars 2011

Måste säga att Fia-Lotta är ganska rolig att fota, jag har redan knäppt över 300 bilder på våran prinsessa. Lite svårt att välja vilka bilder jag ska ha i bloggen men det blev ett urplock.

Idag har vi varit en runda i sandskogen, det blev koppelpromenad men Fia-Lotta får ju inte gå så långt som de vuxna så det blev till att bära lilla flickan som nästan väger 6 kg och efter gårdagens ridtur och min träningsvärk som var det lite smärtsamt!! Men vad gör man inte för sina djur!!
Funderar på att ordna en Mulleväska till henne :o)

Sen köpte vi 2 nya leksaker 10kr st, bra pris tycker jag och hon blev nöjd. Eftersom dessa inte piper så kanske pappa Skipper kan låta henne ha dem ifred......men bara kanske!!

Sötnosen med sina leksaker, ringen är den nya!!

Fint tag om sköldpaddan

Smakar gott tro?

Söta fialotta!!

Alla leksaker ska vara nääääära :o)
Sköldpaddan var en uppskattad leksak

Snygg min........och här är den andra nya leksaken.

Ny leksak för dagen 10 kr på rusta!!
Mums

4 kommentarer:

  1. Oj, vilken sötnos!
    Grattis till tillökningen!
    // Marianne och grabbarna i haninge

    SvaraRadera
  2. Hon är så himla söt! Blir alldeles sjuk när jag ser henne! Väldigt fina bilder på raringen, även i de tidigare inläggen! Får du nåt gjort hemma nu? Jag menar, man kan ju sitta och titta på dem en hel dag med ett leende på läpparna! Ha det så bra!

    SvaraRadera
  3. Fina bilder på sötnosen! Ryggsäck går an att åka i hälsar Viggo, även om han tyckte att han minsann orkade gå hur långt som helst :) http://i237.photobucket.com/albums/ff223/lothloria/ryggsack.jpg

    SvaraRadera
  4. Lilla söta FiaLotta... hon gillar sin paddapadda.... :0)/Nette

    SvaraRadera