Summa sidvisningar

lördag 5 mars 2011

Sängen!

Mina hundar har inte sängförbud!

Skipper har en trevlig och ibland mindre trevlig vana att när jag går och lägger mig så ska han oxå ligga i sängen en stund och bli klappad på. Detta är ju något han har haft som rutin läääääänge och jag går och lägger mig efter Robert.

Då kan man undra om det gått för långt när man inser att kommandot golvet inte längre fungerar de gånger han faktiskt inte får plats?
Nä det löser Skipper på egen hand, bara att igornera sin matte som försiktigt viskar golvet och studsa över henne placera sig i mitten på sängen och putta på husse och simsalabim så fanns det plats till honom också :o)

Igår hade Skruttan redan bänkat sig i sängen när jag skulle gå och lägga mig, kanske jag då skulle lagt mig i mitten och puttat på husse?

Tacka vet jag Charlie som sen han blev klippt smyger upp vid benändan och ligger där, utan att vi knappt märker honom!!


Mattes bortskämda sängpojk!!

1 kommentar:

  1. Det är bara att du hoppar ner på golvet själv, ingen ide att diskutera med vovsen ;-).

    SvaraRadera