Summa sidvisningar

söndag 29 april 2012

Svea


1 kommentar:

  1. Dollie är parad med Alistairs King of the Castle :) Tror det kan blir en riktigt bra kombination :)Blir väldigt spännande :)

    Ja valpmage slår lätt dräktig mage!

    Usch då Cappan hade brunst nyss o hon står på box, det var ett helvete o mocka...

    Och jag vet inte om jag kan säga att jag håller igång ridningen precis. Hon har varit skadad, hon har gått 150 banor under en längre tid och fått en förslitning i gaffelbandet så detta har satt sig på diverse olika ställen i kroppen (tänk att hästar alltid ska vara skadade...suck) så hon har varit på vila nu i ett år så det enda jag har gjort är att skritta i princip.

    Men har dock ridit en kompis unghäst (inte det enklaste) ett par gånger, så jag försöker hålla igång :)

    Ja antingen blir det i vår eller i höst och hon ska paras med brian. Det har nämligen både hon och han bestämt redan nu, båda två är jättekära i varandra :)

    Förstår det! Vi syns förr eller senare:)

    Och detta blev en ännu längre kommenatar haha ;)

    SvaraRadera