Summa sidvisningar

måndag 9 april 2012

J*****a grannar vi har

Igår blev jag riktigt förbannad, ville inte uppdatera bloggen med det då för risken att det skulle gå lite över styr var ganska stor!!!

Vi har mellan våra buskar utanför staketet men innan för kantstenen där tomtgränsen går massa påskliljor, de kommer varje år till påsk och det är så fint, och så mycket VÅR!

Igår när vi kom hem från skogen hade någon idiot till granne klippt och tagit ALLA våra påskliljor utom 2 st, hur snål får man vara???
Efter 250000000 väl valda ord så bestämde jag mig att det nog får komma upp en skylt på andra sidan grinden där vi har tulpaner som snart slår ut att DET ÄR VÅR TOMT, VÅRA BLOMMOR!!!!

Så i år fick vi bryta traditionen att på annandagpåsk SJÄLVA plocka påskliljorna och ta med dom till mamma och pappa.....

Men vi fick en god middag och påskharen kom med massor utav godis!!! Tusen tack Mamma och Pappa!

4 kommentarer:

  1. märkliga grannar, och fult gjort av dem. fina bilder du fick i helgen! hoppas att du får en fin vecka trots den trista starten :)

    SvaraRadera
  2. Men vad trist. Sätt upp skylten annars blir du av med tulpanerna också (kanske).

    SvaraRadera
  3. Har ni sett vilka det är som tagit dom? då skulle jag gå och ringa på och begära pengar för blommorna, och ge dom en rejäl utskällning.....
    Hoppas du får ha dina rabatter i fred hädanefter.

    Kram lidhultarna

    SvaraRadera
  4. Men så tråkigt att någon plockat påskliljorna... upp med en skylt innan tulpanerna också försvinner.
    Kramar från tjejerna och mig!!

    SvaraRadera