Summa sidvisningar

måndag 30 april 2012

Långa dagar!!

Vi håller på att lägga nytt golv i köket, tanken var att det skulle gå snabbt och smärtfritt men det låg en plastmatta under golvet som vi fått ta bort, och att ta bort limmad plastmatta är inte det lättaste, eller roligaste!!!
Nu några blåsor och massa timmar senare är mattan borta och imorgon ska det nya golvet komma på plats!!

Idag fick jag även besök av kära vänner med en påse tidningar till valparna (TUSEN TACK), så nu har vi så att vi klarar oss ett tag. Har ju även samlat metro och city tidningar, några varje dag efter skolan:o)




Svea fick ytterligare ett nytt träns  idag, denna gången med bett till, så idag var det premiär för henne att bli tränsad för första gången och min tjej var som vanligt väldigt duktig!
Blir så stolt över henne!!





Skruttan är nu på dygn 47, så fort det går!! Och hennes stora spända mage är så söt!!! 

5 kommentarer:

  1. Florian hälsar tack så mycket! Va kul att läsa om Skruttan! Mamma håller spänt koll på Dollies mage som växer mer och mer. Själv funderar jag på när min Svea ska få sin första kull :) Alltid lika spännande med valpar :)

    Åh va fin din Svea är! Längtar tills jag kan skaffa min egen häst, än så länge får jag nöja mig med att rida och pyssla med min kompis häst Capriola :) Hur underbart som helst! :)

    När ses vi igen på någon utställning? Kommer du till morokulien kanske? :)

    Oj vilken lång kommentar, haha ;)

    SvaraRadera
  2. Snygg hon blev i nya tränset det var bland det bästa med att ha häst, köpa alla roliga prylar ;0)
    Hoppas ni blir nöjda med golvet.

    Kram lidhultarna, och Keno tackar extra för sin kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det bästa och dyraste:o) Jag har bestämmt mig att Svea inte ska ha 15 uppsättningar utrustning som de andra hästarna haft....:o)
      Kram

      Radera
  3. Ja det tror jag med :) Ja det är ju tyvärr mycket skador. Härligt att höra att dem går ute så länge, det är ju jätte härligt för dem! :)

    Under tvååker helgen så är jag på semester i spanien men möjligtvis att resten av familjen åker. Högbo helgen är åtminstone spikad, annars är det flera rally tävlingar o anlagsprov i viltspår inbokade :) Det är ju lite svårt att hinna med allt :)

    SvaraRadera
  4. Oj nu är det inte lång tid kvar tills de små kommer fram... spännande att se hur många som finns där inne.
    Svea är jättefin och är man så fin så ska man såklart att ett snyggt träns :).
    Kram!!!

    SvaraRadera