Summa sidvisningar

onsdag 4 april 2012

Dag 21

Nu är det 3 veckor sedan Skruttan parades!!
Diskuterade lite fram och tillbaka igår det här om dräktighetsflytningen, i valpningsboken som Ann-Sofie Lagerstedt har skrivit står det 2 1/2-3 veckor efter parning kan den komma, eftersom jag skriver om detta i mitt projektarbete reagerade jag lite då det står 5-6 veckor i hunduppfödaren och har även hört 4 veckor......

MEN idag efter Skruttan kissade hade hon denna klara flytning, dräktig?
Hoppas verkligen men än är det ju en tid då det fortfarande kan hända en del......


6 kommentarer:

  1. Vi håller tummarna för att hon är dräktig, men det är ju lite konstigt att det ska stå olika i böckerna.....

    Kram lidhultarna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är själv förvirrad, och valpningsboken där det står 2 1/2-3 veckor är ju den som ingår i SKK´s serie....
      Tack för tummar!
      Kram

      Radera
  2. Spännande värre, här håller vi också tummar, tår och tassar.

    SvaraRadera
  3. Hoppsan, Sanna var tydligen inloggad men det är jag som skrivit inlägget ovan :-).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi så det kan bli!
      Tack för tummar, tår och tassar!!

      Radera
  4. Spännande håller tummarna att det är en massa småttingar där inne!!

    SvaraRadera