Summa sidvisningar

lördag 3 mars 2012

Projektarbete

Full rulle, nästan 10 sidor text sen igår, det går åt rätt håll:o)

Men jag förstår nu varför det är så viktigt att skriva ett projektarbete om något som intresserar en, för tiden springer lätt iväg när man sitter och skriver!!!

Ok, en 10 sidor text till sen kommer det jobbiga!! Fixa med alla bilder och min intervju och framför allt sammanfoga allt så bet blir en bra sammanhållning och snyggt!!

Om ni undrar skrivs texten i strl 11, tycker synd om både min lärare och handledare......:o)

4 kommentarer:

  1. Det skulle vara större text så gick det fortare att få ihop 10 sidor :).

    SvaraRadera
  2. Nä ingen av våra klippta har så där. Men jag visade bilden för mamma och hon sa direkt att det kan säkert vara att det suttit fästingar där. För jag vet att Cleo hade en fettknöl som sprack på ryggen då tappade hon päls där och då växer det ju ut ny mörk päls. Så det är säkert så :)

    SvaraRadera
  3. Jaha okej:) Svårt att veta varför, men han kanske kliat sig eller nåt så att det växt ut ny päls :) Vem vet :)

    SvaraRadera
  4. Min gamla Betty hade samma fläckar som Charlie!! Blev mer ju äldre hon blev dessutom. Hoppas att det går kanon med ditt arbete!!

    SvaraRadera