Summa sidvisningar

måndag 26 mars 2012

Fullt upp

Att läsa 8 kurser samtidigt tar på krafterna!! Massa massa plugg, men det ger ju utdelning:o)
Skrev matteprov i Fredags, mitt nr 5/6 och alla rätt, så jäkla skönt och så stolt över mig själv!! Bara sista provet kvar sen är kursen klar, men kommer att börja med MatteB direkt så det blir ingen kurs mindre...

Djursjukvården kommer att ha paus 4 veckor efter påsklovet, välbehövligt!!! Inte för det betyder sovmorgon som jag först tänkte, för jag har en annan lektion då som jag egentligen missar pga krock i schemat.

Många undrar hur jag hinner och orkar med hästen också, men att gå till Svea och mocka och sköta om henne är lite "ledigt" på dagen, riktigt mysigt speciellt nu med det fina vädret!!

Men att läsa 4 datorkurser, skriva inlämningarna till de andra på datorn (tänk på projektarbetet) och även hinna med och blogga och redigera bilder ger mig snart fyrkantiga ögon!!!

Nästa vecka är det lov, ska försöka skriva klart mitt projektarbete då, för det är en kurs som kan bli klar och då är det bara 7 kvar.....


Idag är Skruttan på dag 14, 2 veckor till UL men förhoppningsvis kan hon ge mig en liten hint innan dess......

8 kommentarer:

  1. Fattar inte att du orkar läsa så mycket! Men du är ju fortfarande ung och kvick i huvudet..! :)
    Fina bilder på hundarna i dina tidigare inlägg!

    Ha en bra vecka! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fattar inte det heller......
      Tack!!
      Kram

      Radera
  2. Ja jag ska lägga ut stå bilder på valparna nu ! :)

    SvaraRadera
  3. Instämmer med Annelie :).
    Min gamla kropp och huvud skulle inte orka med allt du gör, den behöver en viss "betänketid" för att starta upp och sen går den inte så ofta på full gas ;).
    Jag kommer ihåg när jag var ung och hade hästar att det var avkopplande och mysigt att vara i stallet och pyssla om dem och det gav ett skönt avbrott från allt pluggande.
    Ha det så skönt på påsklovet.... kram!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :o)))))
      Det är underbart i stallet!!
      Tack!!
      Kram

      Radera
  4. Snart ska ni få se mig för första gången!

    SvaraRadera