Summa sidvisningar

lördag 10 mars 2012

Hur är det möjligt?

Att Molly får så dåligt med röster i melodifestivalen? Hon var helt klart bäst!!

Idag verkades Svea och hon var en duktig tjej, så stolt över min ponnytjej!!

Hittade även en ny väg hem från stallet, problemet är att när jag är i stallet så kan jag titta och se hem men där är en järnväg och en å i vägen så man får gå en låååång runda runt, lite trist (inte för att det är så långt, ca 12 min gånggväg)

Men idag gick jag över en bro, alltså löste vi problemet med ån som var mellan, sen på en mark som ligger i träda, jobbig terräng men den nådde hela vägen till vår parkering (ja jag korsade järnvägsspåret) men numera tar de 5 min att gå till stallet istället för 12 min!!!!

Lite tråkigt att Helena Ekholm idag gick ut med att hon lägger av efter denna säsongen, men hon slutar med flaggan på topp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar