Summa sidvisningar

onsdag 4 juli 2012

Valparna 7 veckor

Tiden bara springer iväg och jag försöker att njuta av varje sekund med valparna innan dom börjar flytta, lite trist att åka iväg hela helgen på utställning, men får gosa extra de sista dagarna!!

Idag kom Jållras matte med en jättegod tårta och lite leksaker till de små, TUSEN TACK!!
Jag är liiiiite bortskämd med kakor och tårtor när folk kommer och hälsar på valparna!!

Dessutom blev Jållra överlycklig när Matte hennes kom, kan tro det då hon redan är vääääääldigt bortskämd!
Dessutom åker hon redan vid 9 på morgonom nästa Onsdag, börjar få lite ångest!!
Den goda tårtan!
Bilderna kommer väldigt blandat, då det är jättesvårt att flytta dem i bloggen när de är uppladdade, men det finns ju bildtext.
Valparna var inte så roliga att ställa idag, men fulla av energi efter de tagit en tupplur efter badet:o)
Donna

Donna


Tjookis


Rulba


Zamboni


Joker

Joker

Joker

Joker

Jållra

Jållra

Rulba

Rulba

Tjookis

Tjookis

Zamboni

5 kommentarer:

  1. Underbara underbara skruttungarna! Förstår dock inte det där om att apungen är bortskämd, hon får ju bara det hon vill ha... ;o) Snart dags att räkna timmar istället för dagar! Pussa henne från mig så hoppas jag hon biter dig i näsan :D

    SvaraRadera
  2. Sötare och sötare blir dom små. och vilka valpköpare, du måste gått upp flera kila under dom här veckorna ;o)) fast det biter väl inte på dig kan jag tänka.

    Kram lidhultarna

    SvaraRadera
  3. Vilken smaskig tårta, det sitter aldrig fel med lite gott och smaskigt.
    Och söta och goa är alla valparna också.
    Ha det bra.... kram!!!

    SvaraRadera
  4. Sötnosarna blir bara sötare och sötare... FARLIGT... ;o))
    Den tårtan gick inte av för hackor... MUMS!!!! Du har dom BÄSTA valpköparna!!!!

    SvaraRadera
  5. Vad bra att valpköparna kommer med tårta o annat gott! Men de är så söta valparna att jag inte kan sluta titta på bilderna!!!!

    Kram

    SvaraRadera