Summa sidvisningar

onsdag 20 juni 2012

Valparna 5 veckor

Jag är inte direkt någon måstare på att ställa valpar, men har gjort ett gott försök!
Idag har Jållra haft sin matte på besök, och hon bjöd på en supergod kladdkaka, jag vispade grädden som blev såååååååååå god, om man nu gillar smör!!


Donna
Zamboni


Jållra
Joker
Tjookis
Rulba

Jonathan
Kladdkakan!!! Nä ingen bild på grädden!!!


Joker Rulba och Tjookis


Jonathan myser med Donna

Jållra Donna och Zamboni


Tusen tack för hjälpen med bilderna idag Mari och för den goda kakan, sorry för grädden.......

7 kommentarer:

  1. Finaste skruttungarna! <3

    SvaraRadera
  2. 7 små söta trollungar <3 <3 <3 / N & M

    SvaraRadera
  3. helt underbara/ mamma

    SvaraRadera
  4. Söta små lurvisar... men vad tiden går fort är dom redan 5 veckor.
    Kramar!!

    SvaraRadera
  5. Vad fina valpisar och tiden rusar iväg, snart packar de ryggsäcken.
    Önskar er en trevlig midsommar.

    SvaraRadera
  6. Så söta att jag bara svimmar av...
    Oroar mig för nästa helg när jag får träffa dom "live"...
    Du kan väl hjärt och lungräddnng????
    Hjärtinfarkten kanske dyker upp då... ;o)))

    SvaraRadera
  7. Ser fina ut i typen, får du något gjort på dagarna förresten, eller snusar du valp hela tiden ;o))

    Hoppas ni fick en trevlig midsommar utan regn.

    Kram lidhultarna

    SvaraRadera