Summa sidvisningar

måndag 14 maj 2012

Vi väntar fortfarande!!

Idag har tempen inte haft några jättehopp utan den har legat ganska stadigt mellan 37.6 och 37.9, så jag antar att vi får vänta ett tag till....

I vilket fall är valparna väldigt väldigt livliga och kan inte vara speciellt stilla om man säger så, och jag tror att vi alla vill att dom ska vara redo för stora världen nu, eller i alla fall för valplådan!!

Imorgon ska jag till skolan, en lååååång dag men min kära kusin är här hemma och passar henne, och jag har ju inte långt hem:o)

Vi kan hoppas att nästa inlägg är lite roligare, att det har kommit någon valp!!

Jag har en glad nyhet, men mer om den senare:o)

4 kommentarer:

  1. Ja, väntan är lång... Kram

    SvaraRadera
  2. Sv:Tack så mycket! Ja det blev 7 svarta tjejer tillslut :)

    SvaraRadera
  3. Den som väntar på nåt gott :-)

    SvaraRadera
  4. Du bara försvann på FB, men nu är du hittad igen:-) Grattis till valparna och lycka till med dom. Hur går det med Svea?

    SvaraRadera