Summa sidvisningar

söndag 27 maj 2012

Möhippa och kloklippning

Igår var det dags för min systers möhippa!!
Det började med att hon blev kidnappad hemma av min kusin på förmiddagen och blev körd på motorcykel till mig som väntade på Jägersro med klänning och tiara, ja och världens snyggaste strumpbyxor:o))

Efter en runda på Jägersro, så blev det taxi till stortorget, inte för att Linda visste var den skulle, pratade med taxichaffören innan hon hoppade in och sa att jag skulle av innan och hon inte fick veta vart vi/hon skulle:o)
Vid hansa hoppade jag av och sa till Linda: Hejdå, ha det så trevligt......

Vid stortorget stormade Sandra taxin genom att rycka upp dörren och köra upp en visselpipa i huvudet på Linda, hade varit ganska kul om man hade sett det!!!

Sen avverkades hela gågatan, med nya folk (inkl jag) som mötte upp på olika ställen, tutandes med pipor och skyltar där vi bad om sista kram till bruden.....Det blev en del. Hon fick även ta av sig strumpbyxrna och vada genom bassängen.....

Fika på Trianglen innan vi begav oss till Pildammsparken (vissa sjöng HELA vägen dit) och mötte upp ännu fler folk för fika och lekar. Där var också mamma, Anki och Nette som hade spionerat på Linda längst hela gågatan, vilket dom klarade bra utan att bli upptäckta.

Sen blev det 3 rätters middag på Let´s go med bowling och äventyrsgolf!

Tack tjejer för en trevlig möhippa för Linda!!

Just utklädd på Jägersro väntandes på taxin

I taxin

På Trianglen, ganska full.....

Idag har jag klippt valparnas klor, det var ju inte det lättaste om man säger så......

2 kommentarer:

  1. Mycket rolig möhippa, tack Tina.
    Träffade valparna idag, vill nog ha alla så gulliga.
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Lilla söta Linda... söt som socker <3 Du hade gjort dagen fantastiskt bra. Tack för en trevlig dag. pok / Nette

    SvaraRadera