Summa sidvisningar

fredag 24 februari 2012

Serier

Måste erkänna att jag älskar serier, eller inte alla serier men har ju de jag följer.
Då jag är mindre bra på att passa tider tittar jag på nätet efter de släpps i USA.

Veckans viktigaste är Grey´s Anatomy
Sen placerar sig One Tree Hill, en serie som får tårarna att trilla lite då och då
90210 Super serie
The Lying Game är den senaste jag börjat titta på, SÅ BRA!!!
Desperate Hemmafruar har jag tröttnat lite på.....

Det bästa av allt när man inte är beroende av svensk text är att man kan titta när man vill:o)

Någon mer som tittar på serier?

2 kommentarer:

  1. ser den ibland, men gillar skarpt Grey's Anatomy!
    Och just nu Homeland (har missat några avsnitt, men spelat in dem) så kan man se när man vill.

    SvaraRadera
  2. Va snäll du är! Jag retas med mamma och säger att jag redan har två hundar som gästrikemästare så vi lät henne och dollie vinna iår ;) Men nästa år, då är det Sveas tur ;)

    Hur går det med din Svea då? Hon är otroligt söt! :)

    SvaraRadera