Summa sidvisningar

tisdag 13 november 2012

Malmö valp

I helgen var finaste valparna på Malmö valputställning, de skötte sig super bra och jag är så stolt över dem! Eller Donna skötte sig mindre bra, efter jag hade visat Chicko så blev svartsjuka tjejen så lycklig matte tog henne istället så hon kunde inte sluta hoppa :o)




Syskonklassen som kom 2:a med HP 


Chicko som vann sin klass med HP och blev 4:a bästa hane

Chicko

Chicko

Chicko 

Jållra som vann sin klass, snyggt visad av Matte Mari, stolt uppfödare!!

Såhär betedde sig Donna, hon kom 2:a :o)


1 kommentar:

  1. Jag kan verkligen inte sluta le när jag ser bilderna. Så fina, så duktiga, så underbara på alla sätt och vis. Och ja, jag är så sjukt partisk. Men finaste skruttungarna ligger mig så nära hjärtat, och dom är verkligen allt man kan önska sig och lite till!

    SvaraRadera